Părerea mea despre dragoste


Părerea mea despre dragoste

Există în fiecare an mai multe zile speciale, dar această zi e minunată!
Despre ce zi e vorba? Ziua Îndrăgostiţilor! O zi specială în care oamenii îşi arată dragostea unul altuia.
Eu nu cred să fi văzut doi oameni care se ceartă în această zi. Fie că suntem certaţi cu o persoană dragă sau supăraţi, această stare de iubire ne face să iubim în continuare. Poate vă întrebaţi de unde ştiu? Am învăţat acest lucru de la părinţii mei. În fiecare zi ei sunt fericiţi împreună. Când mă uit la ei ma gandesc dacă o să fiu şi eu fericită ca ei.
Dumnezeu a vrut ca să existe iubire. Dacă ea nu ar fi, pe pământ ar exista numai ură şi neînţelegere. De aceea, uneori avem impresia că iubirea e presărată cu sclipiri de la Dumnezeu.
Dacă nu ar exista iubire, nimic nu ar fi şi nu am putea supravietui.