Părerea mea despre dragoste


Părerea mea despre dragoste


Dragoste? La ce va referiti? Dragostea părintească? Da,ea este frumoasă! E dragostea pe care părinţii noştri ne-o dau zi de zi. După părerea mea, un copil creste frumos daca e educat cu multa dragoste.
Sau poate vorbiti de dragostea unui copil oferită părinţilor? Eu spun că unui părinte îi trebuie ca răsplată pentru grija ce ne-o poartă, ascultarea şi dragostea adevărată, nu din obligaţie. Nu vă fie ruşine să vă arătaţi sentimentele!
NU! Staţi! Cred ca vă referiţi la cea mai frumoasă perioadă a vieţii: dragostea dintre „două turturele„. Eu o mai numesc dragostea adulţilor deoarece e o perioadă în care simţi că viaţa ta e făcută pentru partenerul tău, asa am auzit.
De fapt cred că vă referiţi la dragostea dintre soţi. Da, e frumoasă şi aceea!
Stai, şi la aniversări îti aminteşti, râzând, ce trăznăi ai făcut pe parcursul vieţii.
Nu! Nu! Ştiu, vă referiţi la dragostea pentru animale. Eu această dragoste mereu o am. Adevărul e că sunt tare drăgălaşe!
Totuşi cred că vă referiţi la Dragostea Dumnezeiască! Cu dragoste şi înţelepciune ne-a înzestrat Dumnezeu.
Nu ştiu exact la ce dragoste vă referiţi, dar ştiu un singur lucru:
DRAGOSTEA NE ŢINE PE TOŢI ÎN VIAŢA!