Fantastic


O compunere fantastica


Dupa majoratul surorii mele, foarte obosita fiind, in sfarsit am ajuns acasa. Simteam pleoapele incarcate de somn, lene si in acelasi timp multumire. Am adormit. In ochii mintii mi s-a deschis un drum ciudat. Se facea ca mergeam spre scoala cu prietenele mele Cristina si Ana, urmand drumul bine cunoscut. Ziua insorita, de primavara, care era s-a transformat intr-una intunecoasa, dupa ce norii, ca niste balauri, au acoperit cerul senin. Arborii au luat diferite forme, infricosatoare. Aveau maini, picioare, ochi, tot ce le trebuie pentru a semana cu oamenii. Era ceva de nedescris, un vacarm. Priveam speriate la tot ce ne inconjoara si deodata un vant puternic ne impinge inapoi pentru a face loc unei nave stralucitoare care se pregatea sa aterizeze. Din aceasta coboara niste creaturi cu infatisari necunoscute noua. Cu puteri supranaturale, asemanatoare fortelor magnetice ne-au capturat. Am ajuns in nava lor drept ostatice. Sunetele scoase de ei, amenintarile si felul lor de a se purta m-au speriat asa de tare incat m-am trezit. Era vremea sa plec intr-adevar la scoala.