Mama, ingerul meu pazitor


Mama, ingerul meu pazitor

Cine poate fi cea mai importanta persoana din viata oricarui om, daca nu cea care ne-a dat nastere si ne iubeste mai presus de orice, mama ?
Mama inseamna prieten, sfatuitor, protector, mama inseamna totul pentru mine si de aceea o apreciez foarte mult.
Mama are un chip sfant, o fata luminoasa, iar parul galben ca soarele este ca o coroana de aur. In ochii ei albastri ca cerul, blanzi si calzi pot sa citesc fericirea, bucuria sau tristetea, admiratia sau dezamagire; ei sunt oglinda sufletului, un suflet bun, magic in care, orice ar fi, poti sa gasesti alinare, iertare si mai ales fericire.
Este o mama grijulie care intotdeauna are grija ca totul sa fie bine pentru copiii ei.
Desi se mai supara cateodata, este iertatoare, uitand ceea ce am gresit, este intelegatoare si pot vorbi orice cu ea, mai mereu dandu-mi sfaturi prielnice pentru problemele mele.
Mama, icoana sufletului meu, intotdeauna stie ce gandesc, ce vreau si ce ma framanta, ce am pe suflet, este ca o cititoare de suflete, parca e vrajita!
Orice as face, fie el lucru bun sau rau, mama ma va iubi si va face mereu ca totul sa fie bine pentru mine: si-ar da si viata pentru mine.