Excursia la munte


Excursia la munte


Este vacanţa de vară . Împreună cu familia am plercat în excursie la munte. Acolo ne-am întalnit cu mai multe familii cu copii şi am facut cunoştiinţa. Intr-o zi când soarele strălucea placut am plecat să ne jucăm pe malul unui râu care trecea prin faţa hotelului unde ne cazasem . hotelul avea amenajat un loc cu nisip si umbrele care imita foarte mult plaja de la mare. Ajunşi acolo noua cunoştiinţa Andreea întreabă:
- Vreti să ne jucăm ,,Şotron” ?
- Nu. Mai bine facem un concurs de construit : castele; fatrareţe si poduri, am zis eu.
- Si cu ce le construim?intreabă Andreea
-fiecare avem o galetuşă şi lopăţele ,raspund eu.
-Eu ma duc să mă joc acolo în apa spune fratele mai mic a lu Andreea.
Concursul a fost caştigat de Andreea si fiinca a început sa se întunece am plecat fiecare în camerele noastre de la hotel. A doua zi am plecat acasă.

Ce frumoasa a fost excursia la munte