Cum am invatat sa merg pe bicicleta


Cum am invatat sa merg pe bicicleta

Eu as fi vrut de mult timp să invat să merg pe bicicleta, dar ei nu am fost la fel de familiare copiilor în cazul în care mi-a oferit o plimbare, apoi un timp scurt. Dar, în scopul de a afla cum să pedala şi elegant, cu o briza să alunece în jos pe dealuri, cere timp.
În această vară am fost în vacanţă în satul Maszewo regiune Chernihiv. Principale de transport în Maszewo - Copyright 2005 ALLSoch.ru de biciclete. La locul de munca, pe un iaz, o vizită la rudele de multe toate merg pe o bicicletă. Pedal toţi locuitorii aici se poate - de la mic la mare. Este ridicol pentru a vedea copilul, care abia ajunge la pedale, dar cu roţi acţionat ca un adult. Şi satul bunicii - biciclişti cu experienta, ei pot da un cap de a începe chiar mai tineri.
Atunci când satul a aflat că un metal cu două roţi fiara nu am domesticit, a găsit foarte mult dispus să mă ajute în formarea sa. O bicicletă veche găsit bunicul în hambar, precum şi un drum adecvat nivel - doar în afara satului.
Oh, şi am umplut conuri de la primul! Biciclişti vzbrykival pe un teren de nivel, de conducere toate străduit să rupă din mâinile şi pedala place să trăiască viaţa lor. Dar, buni prieteni m-au ajutat în Îmblânzirea scorpiei. Ei a lua o bicicletă de la desiş de spini, şi de mine - de la o baltă, care fac obiectul unui dumping calul lui călăreţ de fier, pus pe scăderi în lanţul de cele mai neaşteptate locuri, roata de pompat merge în jos de aer de la o abordare mea. Dar, cu fiecare zi care trece de biciclete a devenit ascultător la guvern.
Cu mândrie îmi amintesc de seara, când am reuşit să ajungă în sine, prin sat şi nu se încadrează. Pentru mine a fost o adevărată sărbătoare!
Când m-am întors acasă de la sat, a fost ziua mea de naştere şi părinţii mei mi-a dat un brand frumos biciclete noi. Acum am predau ciclism abilităţile de fratele său mai mic, Pavlik, şi el a înregistrat deja progrese mari în acest mastering dificilă.