8 Martie


8 Martie

Legamant

Astazi este 8 martie.
Este ultimul meu an din ciclul primar si iata de ce trebuie sa tinem minte aceste date:
Peste ani ne vom uita cu emotie la acest legamant si ne vom aminti de fiecare data de aceasta zi! Viata ne va purta pe cararile ei si mai netede si mai aspre, si nu stim ce ne va rezerva. Cu toate acestea sa stii draga mama, ca esti fiinta pe care o iubesc cel mai mult pe lumea aceasta, deocamdata, si chiar daca candva, voi fi mare, in inima mea locul pe care il ocupi tu nu-l va mai ocupa nimeni!
Stiu ca te-ai straduit cum ai putut mai bine sa-mi oferi cat mai multe, sa ma cresti cum ai putut mai bine, mai frumos, mai sanatos! M-ai ingrijit, m-ai alinat la durere, m-ai certat cand am gresit, m-ai incurajat cand am avut nevoie, m-ai mangaiat cand mi-a fost greu si ai crezut in mine cand nimeni nu mai credea, pentru toate acestea mama draga, iti multumesc!si nu voi putea sa te rasplatesc decat facandu-te mandra de mine si aducandu-ti in viata numai bucurii!
Draga mama! Daca ti-am gresit cu ceva, prin acest legamant facut astazi ma leg sa renunt la suparare si sa stam impreuna cat vom crede pana ce supararea ne va trece!
Am facut acest legamant cu tine scumpa mama in fata colegilor de clasa si a celorlalti si prin imbratisarea care ti-o voi da pecetluiesc acest legamant!
Cel ce primeste acest legamant, prin pecetluirea lui nu are voie sa refuze celuilalt impacarea! Dar, aceasta, se face dupa discutii care sa aiba sigur scop intelegerea si impacarea ..