Dacă aş fi un fulg de nea


Dacă aş fi un fulg de nea…

Mă cheamă Fulguleţ şi sunt un fulg de nea. Am avut o mulţime de aventuri. Una dintre ele s-a întâmplat într-o zi ca asta.
Era o zi friguroasă. Soarele îngheţat se zărea printre norii care au pus stăpânire pe oraş; m-am dus mai aproape de Soare şi l-am întrebat cum se simte, pentru că părea foarte trist.
Am îngheţat şi am răcit. Acum ar fi trebuit să strălucesc pe cer, oamenii au îngheţat şi ei şi este numai vina mea!
Aş dori să te ajut.
Nimeni nu mă poate ajuta! a zis Soarele cu amărăciune.
Niciodată nu mă dau bătut! Gândeam că trebuie să existe o soluţie. Oare pe cine să chem să-mi ajut prietenul?
…Şi am văzut pe cineva mai cald: o Super Novă! M-am dus la ea, am stat de vorbă, ne-am împrietenit. Am îndrăznit apoi să o întreb dacă este de acord să îl ajute pe Soare, chiar dacă asta ar însemna ca eu să mă topesc.
Ne-am dus împreună la Soare şi am reuşit să topim gheaţa care îl cuprinsese şi nici nu m-am topit! Ne-am bucurat cu toţii.
Totul e bine când se sfârşeşte cu bine!