Cel mai bun prieten


Cel mai bun prieten

Nu pot sa-mi imaginez viata fara prieteni. Ei sunt una dintre cele mai importante aspecte ale vietii. Avem nevoie de ei ca sa le impartasim atat bucuriile cat si supararile noastre. Este bine sa stim lucrul acesta si sa invatam din timp sa ii apreciem si sa-i tinem aproape de noi.
Pentru mine, prietenul meu cel mai bun inseamna foarte mult. De fiecare data cand am avut nevoie de el mi-a fost alaturi. El este o persoana sincera care nu ar putea sa ma minta niciodata indiferent de situatie. Mi-a dovedit de nenumarate ori ca nu este un prieten fals si a reusit sa-mi castige toata increderea. Am invatat sa ne distram, sa invatam unul de la celalalt, sa ne plangem unul altuia atunci cand ne este greu si cel mai important lucru sa ne respectam.
De cand suntem prieteni am inteles ca fara respect si fara ingaduinta nu poti avea un prieten adevarat. Imi doresc foarte mult ca prietenia noastra sa dureze o viata.