Violenta


Violenta in scoala



Intr-o dimineata ma indreptam grabit spre clasa, cand, din capatul celalalt al coridorului, am auzit pe cineva care plangea.
M-am indreptat inspre acolo si am vazut o fata din clasa I care statea aplecata pe pervazul ferestrei si plangea.
Cand mi-a auzit pasii a incetat sa mai planga, dar nu s-a intors spre mine.
Am intrebat-o ce s-a intamplat, dar ea nu a raspuns si atunci am vrut sa plec, gandindu-ma ca nu e nimic grav.
Atunci ea s-a intors si in momentul acela am recunoscut-o: era colega surorii mele, una din cele mai cuminti fete din clasa. Mi-a zis ca o fata dintr-o clasa mai mare i-a pus o piedica in curtea scolii si celelalte fete care o insoteau au inceput sa rada de ea. A cazut intr-o balta si s-a murdarit toata cu noroi. Nu stiam ce sa fac: as fi vrut s-o ajut cumva, dar imi era teama ca voi intarzia la ore, dar parca nici sa plec si s-o las asa nu puteam. Atunci i-am spus ca o sa o ajut sa mearga pana in clasa la ea si sa-i spunem doamnei invatatoare ce s-a intamplat.
Asa am si facut. Cand am intrat in clasa, doamna invatatoare tocmai intreba copiii daca nu stiu ceva despre fata aceasta. I-am povestit cum am gasit-o si ce a patit, apoi am plecat ingandurat spre clasa mea. Sunase demult, asa ca ma gandeam ca doamna invatatoare o sa ma certe ca am intarziat. Am batut incet la usa, am intrat, m-am scuzat si m-am asezat la locul meu. Lectia pe care doamna invatatoare a inceput sa o predea era tocmai despre violenta.
A fost o lectie frumoasa, din care am invatat multe lucruri, dar am ramas cu un gust amar dupa intamplarea cu acea fetita batjocorita de colega ei mai mare.