Mama


Mama

Mama este fiinta cea mai draga de pe pamant. Pentru mine ea este dragoste, bucurie, bunatate, povata si exemplu. O privesc cu drag. Chipul ei blajin, luminos ca soarele de pe cer, imi da un sentiment de liniste. Privirea sa blanda imi alina durerile, facandu-ma sa uit de toate necazurile. Glasul sau duios bucura pe toata lumea. Ea este o fiinta buna si sufletista care ajuta pe oricine. Oricat ar fi de lungi poveshtile pe care i le spun, ea ma sculta rabdatoare pana la capat si apoi isi spune parerea. Eu o ascult si sunt fericita ca am cu cine discuta. Orice i-as spune, ea ma intelege.Imi da tot timpul sfaturi bune, care sau dovedit a fi folositoare. Pentru tot ce face, eu o iubesc si simt ca sunt o fata norocasa pentru ca am o mama atat de buna. Stiu ca ea ma iubeste foarte mult, si de aceea am sa fac tot posibilul sa nu o supar niciodata.