La pescuit


La pescuit

Este duminica. Fiindca nu aveam teme de facut, ii propun tatei sa mergem la pescuit. Acesta este de acord cu propunerea mea si mergem la pescuit. Pe drum am facut o jumatate de ora. Cu toate ca a fost cam lung drumul, nu ne-am plictisit, fiindca spuneam povesti pescaresti. Cand am ajuns acolo era ceasul cam 12, asa ca eu si fratele meu am intrat in apa sa prindem peste cu mana. Din nefericire pe fratele meu Ionut l-a apucat un rac de deget. A inceput sa planga si a fugit la tati. Cu chiu cu vai a reusit sa dea racul jos. Vazand acest lucru am iesit si eu afara de frica sa nu ma prinda si pe mine, si am inceput sa pescuim cu undita. Am stat aproape de inserat, eu si fratele meu nu am prins nici un peste, doar tati a prins un carasel mic.
A fost o zi relaxanta si frumoasa