Compuneri Craciun


Ajunul Craciunului


Este Ajunul Craciunului. Afara a nins iar totul este imbracat intr-o mantie argintie. Geamurile caselor sunt decorate cu flori de gheata, iar pe hornuri curg nori de fum .
Impreuna cu familia ne pregatim de Craciun, impodobind bradul, iar mama pregateste sarmale si cozonaci. Dupa ce am impodobit bradul, am iesit impreuna cu prietenii la sanius. Acolo ne-am tras cu sania, ne-am batut cu bulgari si am facut ingerasi in zapada. Pe inserat ne-am intors la casele noastre, obositi si flamanzi. Strazile erau pline de lumini iar din indepartare se auzeau clinchete de zurgalai. Ajunsi acasa la caldura sobei, le-am povestit parintilor cum am petrecut la sanius. Fiind vremea colindelor, am plecat cu prieteni cu care am fost la sanius sa colindam pe la casele oamenilor sa vestim Nasterea Domnului. Ne-am intors cu bratele incarcate de nuci, mere, si cozonaci.