Dacă aş fi un fulg de nea


Dacă aş fi un fulg de nea…


Eu mă numesc Fulguleţ, sunt un fulg albastru strălucitor purtat de vânt prin văzduh.
Tot zburând am întâlnit alţi fulgi jucăuşi. I-am întrebat dacă mă pot juca cu ei. Fulgii m-au primit bucuroşi.
Am zburat cu ei până departe în văzduh. În zborul nostru am văzut nori pufoşi din care cădeau alţi fulgi de zăpadă şi care se aşezau pe cetinile verzi ale brazilor, pe pământ, pe case… totul era acoperit cu o plapumă de zăpadă.
După atâta joacă nici nu am observat când a apărut de după vârful muntelui soarele cu raze strălucitoare şi calde. Ne-a transformat în picături de apă.
Dintr-un fulguşor frumos, jucăuş şi argintiu am rămas doar o ppicătură de apă pe care o să o usuce razele soarelui…
Aşa s-ar întâmpla şi cu mine dacă aş fi un fulg de nea!